חדש בבאדי &LIFE!!!

אימון חד פעמי!!
אמהות- בנות
יום א' 6.11.16


הצטרפי עוד היום
לקבוצת הכושר שלנו באשכול הפיס!

לאור הביקוש נפתחת קבוצה חדשה לפילאטיס במתנ"ס האומנים
ימי ראשון ושלישי

קבוצת הבנות של באדי אנד לייף!

צועדים קדימה עם מכבי

 

אימוני כושר לקראת הקיץ!
לחצו לפרטים....

אימוני רצועות 

בים או בפארק

לחצו לפרטים....

באדי & LIFE- מאמני הכושר האיכותיים של באדי אנד לייף
אצלך בבית!

אימונים אישיים בקצב ובזמן שמתאים לך. במחירים נוחים.
השירות ניתן באיזור המרכז, השפלה והשרון.
לפרטים נוספים צור קשר
ב - 054-5303752,
או שלח לנו דוא"ל.

 

  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
   

   

מאמרים

 

מאמרים בנושא פעילות גופנית

301

החורף היגע ואיתו הנטייה לעשות בדיוק ההיפך מלחיות אורח בריא.ובמקום להכין את הגוף לקיץ אנחנו נוטים להסתגר בבית ולרבוץ על הספה - מינימום הוצאה אנרגטית. כאשר בנוסף רובינו מכניסים אקסטרה אנרגיה ובגלל שגם קריר יותר הגוף רוצה לאגור יותר שומן בשביל לחמם את הגוף אז אוכלים יותר גם כשלא באמת רעבים.

על כן 5 ההמלצות החמות של באדי & LIFE לחורף הן:

302

פעילות גופנית זהו מושג רחב מאוד הכולל הרבה אפשרויות עם זאת פעילות גופנית על בסיס קבוע בתוכנית מגוונת כלומר המשלבת סיבולת לב-ריאה, גמישות, תרגילי כוח, אימונים ברמת עצימות שונה יעשו את העבודה. יתרונות הפעילות נחלקים ליתרונות בריאותיים, נפשיים ואסתטיים.

303

תהליך הרזיה בנוי מסדרה של פעולות יומיומיות שמטרתן הצרת היקפים, השלת קילוגרמים מיותרים וחיטוב הגוף. להרזות זה לא תהליך של "זבנג וגמרנו" ואף אחד לא מצא את השיטה ו/או נוסחת פלא להרזיה. יותר מכך לא ניתן לעשות את כל האמור בזמן קצר. אחת הסיבות טמונה בכך שהמניע המרכזי להרזיה שהוא השמנה, אף הוא תוצר של הליך ולא תופעה הבאה לידי ביטוי ביום אחד. הרי מרבית האנשים שעלו במשקל עשו זאת במהלך של מספר שנים עד עשור. חישוב זריז מראה כי עלייה של 0.5 ק"ג בחודש יביא אותנו תוך שנתיים לעודף משקל של 12 ק"ג, ותוך שלוש שנים כמעט ל 20 ק"ג.

304

ריצפת האגן (כן יש דבר כזה ואין הכוונה לבלטות)

אף אחת לא רוצה למצוא עצמה אחרי כול מאמץ, שיעול או צחוק (מצבים שיש בהם לחץ תוך בטני גבוהה) מלווה בדליפת שתן, אף אחת לא רוצה להיות תלויה בפדים לספיגת שתן כול היום. לכן חשוב להיות במודעות לגבי חיזוקם של שרירי ריצפת האגן.

305

"דוקטור, יש לי כאבים חזקים בגב התחתון" - הוא אחד המשפטים הנפוצים ביותר המושמעים באוזניהם של רופאי המשפחה. הלקוחות הכואבים תובעים מהרופאים צילום רנטגן, MRI או CT. ברוב המקרים הבדיקות הללו אינן נחוצות וחיזוק לכך התקבל ממש בימים האחרונים, כאשר איגוד הרופאים האמריקני פרסם הנחיות חד משמעיות: להימנע מצילום רנטגן ומבדיקות הדמיה מיותרות ב־CT או ב־MRI במקרים של כאבי גב תחתון שגרתיים.

 

מאמרים בנושא תזונה

113

העמדנו לעצמינו יעד לשמר משקל ועם אפשר אפילו להוריד במיוחד ליפני הקיץ שבפתח
אז מה עושים: רשימת קניות שנכונה עבורנו, שעה לפני ארוחת החג מומלץ על ארוחה קטנה כגון יוגורט, ביצה ,ירקות ,מרק את ארוחת החג רצוי לפתוח בצלחת חינמית כמו סלטים, מרק ירקות וכדומה

111

לאלו שחושבים כי צום יום הכיפורים מוריד במשקל אז טעות בידיו. מניסיון בד"כ לא יורדים במשקל כתוצאה מיום אחד של צום. הארוחות הגדולות לפני ואחרי הצום, משלימות את החסך הקלורי של יום הצום ואף יותר, יתרה מכך שקצב חילוף החומרים יורד כתוצאה מאי אכילה ממושכת. 

מאמר של הדס שטיינברג

110

הדס שטיינברג-כהן
תקופת הילדות וגיל ההתבגרות מתאפיינת בגדילה, התפתחות ורכישת הרגלי אורח חיים.
בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בשיעור הילדים ובני הנוער הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר. כל ילד 3 בארץ סובל מעודף משקל!
יש לכך 2 סיבות עיקריות...

109

הדס שטיינברג-כהן
כ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם מאובחנים כסכרתיים. רבים אחרים נמצאים בסיכון לפתח סכרת סוג 2 (נקראה בעבר סכרת מבוגרים). רבים מהם יפתחו סיבוכים מיקרו ומקרו ווסקולריים (של מערכת כלי הדם) ויזדקקו לטיפול רפואי נרחב.

טרום סכרת הינו מצב המקדים להופעת סכרת סוג 2. 

101

מיה בן אבו
אכילה לא מתונה ולא יומיומית שלחטיפים מלוחים, דגני בוקר מתוקים ואפילו משקאות ממותקים יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך,צריך לזכור כי המרחק בינם לבין אוכל בריאות הוא גדול מאוד. ילד בריא שאוכל תזונה מאוזנת אינו זקוק לתוספי מזון וההעשרה

103

מרווה ארז
מאז שנות ה-90 הוכרז השומן ע"י משרד הבריאות האמריקני כאויב בריאות הציבור מספר אחת.
העדויות המחקריות מדברות בשבחם של רכיבים שומניים שונים ובנחיצותם לגוף על בסיס יומיומי. לא הבנתם?? מאמר זה יעניק לכם בשני חלקים סקירה קצרה וסופית: מי הם השומנים הבריאים ומי המזיקים, מי הוא הכולסטרול ומי הן אומגה 3 ו-6, ואיזה שמן (לעזאזל) בריא לטיגון חביתה??

104

מרווה ארז

בחלקו הראשון של המאמר דיברנו על סוגי השמנים והשומנים: רווי, בלתי רווי ושומן טראנס, ניתן למצוא אותם במזונותינו, אלו שמנים בריאים לצריכה ואילו מזיקים. בחלק זה של המאמר תוכלו ללמוד על הכולסטרול, הטוב והרע שבו וכיצד תוכלו לאזן את רמות הכולסטרול בעצמכם. חלקו השלישי והאחרון של המאמר יעסוק בכל מה שאתם צריכים לדעת על אומגה 3 וכיצד לצרוך אותה.

102

להלן מספר ממצאים מעניינים. גם אם המספרים אינם מדוייקים לגמרי או אינם מעודכנים, הם נותנים תמונה ברורה למדי:
כ-75% מכל האמריקאים סובלים מהתייבשות כרונית של תאי גופם (למרות שהם שותים הרבה, אך לא מים).

 

105

ליאת ברוך גולדפרב

בעיית ההשמנה מוגדרת כמגפה וכמחלה קלינית אשר שיעור התמותה ממנה גבוה ביותר ביחס לשאר המחלות הנפוצות כיום בעולם המערבי. תופעת ההשמנה הגיעה לממדי מגיפה בארצות הברית וברוב המדינות המתועשות יותר מ 60% מהאוכלוסייה סובלת מעודף משקל והשמנה ואיתה ישראל הולכת בצעדי ענק וכיום עומדת על כ-50% מהאוכלוסייה.

108

הידיעה העמומה שעודף נתרן לא טוב לבריאותנו, אין בה לשנות סדרי בראשית, בכל הקשור להוספת קמצוץ מלח שולחן לתפוחי האדמה האפויים בצלחת, או בזריית קורטוב של מלח לחביתה של בוקר. ומה באמת משמעותם של מספר גרגירי מלח לכמות הנתרן שנמצאת במזון באופן בסיסי, וחשוב להזכיר שוב שעודף נתרן רע לנו, ועודף גדול מזיק ביותר

 

107

הפירות היבשים, האגוזים והשקדים, יכולים להיות חלק מתפריט מאוזן ומהווים תחליף מצוין למנת מתיקה. דוגמה ל"עסקה משתלמת":
קרואסון שוקולד בינוני = 10 יחידות קשיו או שקדים + חופן קטן של צימוקים או חמוציות + 2 תמרים בינונים + 2 שזיפים מיבשים + 4 משמש מיובש

106

מיה בן אבו

הידעת? סופגנייה מכילה בין 350-700 קלוריות,כול ביס שווה בממוצע 70 קלוריות ואם לדייק אז גרם 1 שווה 9 קלוריות. היא מורכבת משמן לא איכותי, סוכר פשוט, קמח ללאסיבים ועוד. ועל כן ישנן כל הסיבות להתרחק ממנה כל עוד נפשנו בנו. אך האם כולנו באמת עושים צעד אחורה כשהסופגניות מופיעות?

 

מאמרים בנושא מודעות והתפתחות אישית


| באדי אנד לייף || ליאת גולדפרב || קבוצת תמיכה להרזיה |