• הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
   

   
שמים דגש על מקצועיות בראש ובראשונה ולאחר מכן ישנו דגש חזק על חוויה, גיוון וכמובן יחס אישי לכול מתאמנת. מספר המתאמנות בכול אימון מוגבל כך שישנה קבוצה אך אינה המונית. מעבר לאימונים יש גם פעילויות חוץ שתורמות להכרת מתאמנות הקבוצה, פיתוח קשרים חברתיים וגיבוש.
אימוני רצועות: אימון בעזרת רצועות TRX הפך להיות המילה האחרונה בעולם הכושר ולא סתם. בעזרת רצועות ה־TRX ניתן לבצע אימון משמעותי ועצים בכל מקום ובכל שעה, להתאים אותן לדרגת הקושי של המתאמן ולבנות מערך תרגילים אפקטיבי שמפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה,חוסר היציבות בזמן ביצוע תרגיל גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון. הרעיון שעומד מאחורי הרצועות זה למעשה אימון כנד התנגדות משקל גוף המתאמנת. על כן, האימון יכול לעשות בהתאמה לכול מתאמנת ובכול גיל ורמת כושר. מספורטאית ועד מתאמנת מתחילה. להמשך על אימון רצועות (לעשות קישור)
אימוני קיקבוקס - אימון שעובד עם מוזיקה קיצבית, ישנן תנועות קבועות הלקוחות מעולם האגרוף ברצפים שונים שהן למעשה יוצרות כמו בריקוד קומבינציה. התנועות מפעילות את כל הגוף. כך שבאימון מושגת גם המטרה של שריפה קלורית גבוהה וגם חיזוק שרירים.  
אימוני HIT - הם אימונים בעלי אינטנסיביות גבוהה ועצימויות משתנות.  HIIT – High Intensity Interval Training. במהלך האימון ישנן הפוגות קצרות של הפעילות אינטנסיבית ע"י הפסקות דינמיות ובעצימות שהיא יותר נמוכה. רצף כזה שומר על טווחי דופק גבוהים. היתרונות לאימון היט הן שריפה קלורית גבוהה בזמן האימון ואף ב 24 עד 72 שעות אחרי האימון,  חיזוק כלל שרירי בגוף ושיפור הכושר הגופני. 
אימוני OUT DOOR- מתקיימים במרחב הפתוח ומנצלים את המרחב לטובת האימון עצמו . אם זה בתנאי שטח משתנים כמו עליה, מדרגות, חול עמוק וכדומה. כמו כן באימון זה רמת היצירתיות מאוד גבוהה היות ואין קירות המגבילים את מרחב היצירה. מרכיבי הכושר באימונים אלו הם רבים ומשתנים מאימון לאימון : סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, כוח מתפרץ, גמישות, חיזוק שרירי הליבה ויציבה ועוד.
אימוני תחנות - מיועד לשיפור הכושר הגופני, היכולות הפונקציונליות היומיומיות לחיזוק ולשרפת שומנים. האימון מורכב מכמה תחנות המתאמנות עושות תחנה ועוברות בסיומה לבאה לפי הנחיית המאמנת. התחנות מורכבות מתרגילים מפעילים את כלל שרירי הגוף: פלג גוף עליון, פלג גוף תחתון ושרירי הליבה. ככל שהתחנות משלבות פלג גוף עליון עם פלג גוף תחתון, עצמותו ויעילותו של האימון יעלו בהתאם.
אימוני טבטה- אימון אירובי עם חיזוק שרירים. הוא עובד באינטנסיביות גבוהה שנמשכת 4 דקות ברצף. היתרונות של האימון בשריפה קלורית גבוהה, בשיפור סיבולת לב ריאה ובחיזוק שרירי מכלול הגוף.
אינטרוולים - אימון עצים המורכב ממקטעים ,ממקטעים שהם למעשה האינטרוולים שמבצעים בהם פעילות אנאירובית עצימה למשך זמן קצר בשילוב פעילות אירובית מתונה לזמן ארוך יותר ושוב חוזר על עצמו מספר פעמים.
הנחת היסוד העומדת מאחורי אימון זה היא שאתם עובדים ממש קשה לפרק זמן קצר ולאחר מכן יש תקופת החלמה או התאוששות אקטיבית.
אימוני סיבולת לב ריאה - זהו אימון שעובד על דופק יחסית קבוע ולא גבוה מידיי לאורח זמן. 
אימוני כוח,עיצוב וחיטוב - אימון שעובד על שרירי הגוף כנד התנגדות. בדרך כלל ישנן מספר חזרות ומספר סטים .מטרת האימון לגרום לגוף לשמר ואף לחזק את מסת השריר, העצם, הגידים והגוף כולו. ובכך לאפשר לגוף לעמוד בעומסים גבוהים ולהקטין פציעות,
כמו כן לאימוני כוח השפעה גדולה בתהליך של הפחתה במשקל היות ושורפים קלוריות ושומנים בזמן האימון עצמו
וגם מעלים את חילוף החומרים במנוחה. אלו מורידים משמעותית את אחוזי השומן בגוף מה שמביא לתוצאות של חיטוב והצהרת היקפים.

שמים דגש על מקצועיות בראש ובראשונה ולאחר מכן ישנו דגש חזק על חוויה, גיוון וכמובן יחס אישי לכול מתאמנת. מספר המתאמנות בכול אימון מוגבל כך שישנה קבוצה אך אינה המונית. מעבר לאימונים יש גם פעילויות חוץ שתורמות להכרת מתאמנות הקבוצה, פיתוח קשרים חברתיים וגיבוש.

 

אימוני רצועות:

אימון בעזרת רצועות TRX הפך להיות המילה האחרונה בעולם הכושר ולא סתם. בעזרת רצועות ה־TRX ניתן לבצע אימון משמעותי ועצים בכל מקום ובכל שעה, להתאים אותן לדרגת הקושי של המתאמן ולבנות מערך תרגילים אפקטיבי שמפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה,חוסר היציבות בזמן ביצוע תרגיל גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון. הרעיון שעומד מאחורי הרצועות זה למעשה אימון כנד התנגדות משקל גוף המתאמנת. על כן, האימון יכול לעשות בהתאמה לכול מתאמנת ובכול גיל ורמת כושר. מספורטאית ועד מתאמנת מתחילה. להמשך על אימון רצועות (לעשות קישור)

 

 

אימוני קיקבוקס:

אימון שעובד עם מוזיקה קיצבית, ישנן תנועות קבועות הלקוחות מעולם האגרוף ברצפים שונים שהן למעשה יוצרות כמו בריקוד קומבינציה. התנועות מפעילות את כל הגוף. כך שבאימון מושגת גם המטרה של שריפה קלורית גבוהה וגם חיזוק שרירים.  

 

אימוני HIT:

הם אימונים בעלי אינטנסיביות גבוהה ועצימויות משתנות.  HIIT – High Intensity Interval Training. במהלך האימון ישנן הפוגות קצרות של הפעילות אינטנסיבית ע"י הפסקות דינמיות ובעצימות שהיא יותר נמוכה. רצף כזה שומר על טווחי דופק גבוהים. היתרונות לאימון היט הן שריפה קלורית גבוהה בזמן האימון ואף ב 24 עד 72 שעות אחרי האימון,  חיזוק כלל שרירי בגוף ושיפור הכושר הגופני. 

 

אימוני OUT DOOR:

מתקיימים במרחב הפתוח ומנצלים את המרחב לטובת האימון עצמו . אם זה בתנאי שטח משתנים כמו עליה, מדרגות, חול עמוק וכדומה. כמו כן באימון זה רמת היצירתיות מאוד גבוהה היות ואין קירות המגבילים את מרחב היצירה. מרכיבי הכושר באימונים אלו הם רבים ומשתנים מאימון לאימון : סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, כוח מתפרץ, גמישות, חיזוק שרירי הליבה ויציבה ועוד.

 

אימוני תחנות:

מיועד לשיפור הכושר הגופני, היכולות הפונקציונליות היומיומיות לחיזוק ולשרפת שומנים. האימון מורכב מכמה תחנות המתאמנות עושות תחנה ועוברות בסיומה לבאה לפי הנחיית המאמנת. התחנות מורכבות מתרגילים מפעילים את כלל שרירי הגוף: פלג גוף עליון, פלג גוף תחתון ושרירי הליבה. ככל שהתחנות משלבות פלג גוף עליון עם פלג גוף תחתון, עצמותו ויעילותו של האימון יעלו בהתאם.

 

אימוני טבטה:

אימון אירובי עם חיזוק שרירים. הוא עובד באינטנסיביות גבוהה שנמשכת 4 דקות ברצף. היתרונות של האימון בשריפה קלורית גבוהה, בשיפור סיבולת לב ריאה ובחיזוק שרירי מכלול הגוף.

 

אינטרוולים:

אימון עצים המורכב ממקטעים ,ממקטעים שהם למעשה האינטרוולים שמבצעים בהם פעילות אנאירובית עצימה למשך זמן קצר בשילוב פעילות אירובית מתונה לזמן ארוך יותר ושוב חוזר על עצמו מספר פעמים.
הנחת היסוד העומדת מאחורי אימון זה היא שאתם עובדים ממש קשה לפרק זמן קצר ולאחר מכן יש תקופת החלמה או התאוששות אקטיבית.

 

אימוני סיבולת לב ריאה:

זהו אימון שעובד על דופק יחסית קבוע ולא גבוה מידיי לאורח זמן. 

 

אימוני כוח, עיצוב וחיטוב:

אימון שעובד על שרירי הגוף כנד התנגדות. בדרך כלל ישנן מספר חזרות ומספר סטים .מטרת האימון לגרום לגוף לשמר ואף לחזק את מסת השריר, העצם, הגידים והגוף כולו. ובכך לאפשר לגוף לעמוד בעומסים גבוהים ולהקטין פציעות, כמו כן לאימוני כוח השפעה גדולה בתהליך של הפחתה במשקל היות ושורפים קלוריות ושומנים בזמן האימון עצמווגם מעלים את חילוף החומרים במנוחה. אלו מורידים משמעותית את אחוזי השומן בגוף מה שמביא לתוצאות של חיטוב והצהרת היקפים.

 

זומבה:

אימון גופני שמעלה את דופק ועל כן הוא אימון במהותו אירובי הנעשה באמצעות ריקוד. על ידי שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים: לטיני,מזרחי ומערבי, אימון סופר מהנה וקצבי.

 

פילאטיס:

זו שיטת אימון  שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. האימון מורכב מסדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים תוך ניסיון לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה.