חדש בבאדי &LIFE!!!

אימון חד פעמי!!
אמהות- בנות
יום א' 6.11.16


הצטרפי עוד היום
לקבוצת הכושר שלנו באשכול הפיס!

לאור הביקוש נפתחת קבוצה חדשה לפילאטיס במתנ"ס האומנים
ימי ראשון ושלישי

קבוצת הבנות של באדי אנד לייף!

צועדים קדימה עם מכבי

 

אימוני כושר לקראת הקיץ!
לחצו לפרטים....

אימוני רצועות 

בים או בפארק

לחצו לפרטים....

באדי & LIFE- מאמני הכושר האיכותיים של באדי אנד לייף
אצלך בבית!

אימונים אישיים בקצב ובזמן שמתאים לך. במחירים נוחים.
השירות ניתן באיזור המרכז, השפלה והשרון.
לפרטים נוספים צור קשר
ב - 054-5303752,
או שלח לנו דוא"ל.

 

  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
   

   

מה זה בעצם אימון רצועות

 

מה זה בעצם אימון רצועות ?

האימון שכבש את העולם וכך גם את ישראל. את המוצר המציא רנדי הטריק כאשר שירת בקומנדו האמריקני, הרעיון עלה מהצורך בשמירה ופיתוח הכושר הגופני יחד עם מגבלות המקום, הזמן והציוד שעמד לרשותו.
זה התחיל ממצנח וחגורת מכנסיים והתפתח עם השנים, בעזרת אנשי מקצוע מוסמכים, לרצועות המוכרות כיום.

בעזרת רצועות ה־TRX ניתן לבצע אימון משמעותי ועצים בכל מקום ובכל שעה, להתאים אותן לדרגת הקושי של המתאמן ולבנות מערך תרגילים אפקטיבי שמפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה,חוסר היציבות בזמן ביצוע תרגיל גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון.
הרעיון שעומד מאחורי הרצועות זה למעשה אימון כנד התנגדות משקל גוף המתאמן. על כן, האימון יכול לעשות בהתאמה לכול מתאמן ובכול גיל ורמת כושר. מספורטאי ועד מתאמן מתחיל וממבוגר ועד ילד.

 

היתרונות באימון רצועות

מותאם אישית לכול מתאמן - היות ואת דרגת הקושי, רמת ההתנגדות,עצימות וקצב האימון ניתנים לשנוי ולהתאמה בהתאם לצורך ולדרגת יכולת המתאמן, מהתרגיל הקל ביותר ועד לתרגילי המאתגר ביותר אימון ה־TRX יכול להתאים לכול מתאמן, ילדים ומבוגרים, מהמתאמן המתחיל ועד לספורטאי ההישגי.

ניתן לעשותו ללא תלות במקום או בזמן - פשוט לקחת את הרצועות ולתלות על משהו חזק מאוד וקדימה להתחיל להתאמן: בים, ביער, במגרש ספורט, בבית, בגינה.

קל להתניידות- הרצועות נמצאות בתיק רשת שנוח לנשיאה ולאחסון. מעבר לכך אורך הרצועות כ 2.5 מטר ומשקלן הוא 800 גרם. על כן יש לכם חדר כושר אישי שאתם יכולים לקחת אותו לכול מקום אפילו לאי בודד.

מקסימום עבודה על שרירים - בעזרת הרצועות התלויות הגוף משתמש בכול שרירי הגוף תוך שימוש בשרירי ליבה האחראיים על ייצוב (יציבה) הגוף והמהווים את עמודי התווך של הגוף. כמו כן ביצוע תרגילי TRX משפרים מרכיבי כושר רבים: כוח מרבי, סיבולת שרירית, כוח מתפרץ, שיווי משקל, קואורדינציה, סיבולת לב-ריאה, גמישות.

אימון פונקציונאלי - הכוונה לאימון שיכול לשרת אותנו לחיוב בפעילות היומיומית השגרתית והספורטיבית שלנו ולמנוע פציעות לא רצויות. על כן אימון ה־TRX נכלל בהגדרתו כאימון פונקציונאלי.

גיוון - יש אינסוף תרגילים שניתן לעשות עם הרצועות. מתרגילים על שרירים מיצבים ועד תרגילים שמעלים דופק, תרגילי מתיחה ותרגילים שמעלים מסת שרירי.

משתלם כלכלית - הוצאה חד פעמית באזור ה 800- 1000 ש"ח על הרצועות שעמידות לשנים רבות.

 

יתרון נוסף - אימון עם רצועות עוזר לתהליך הירידה במשקל

זה ידוע שפעילות גופנית מסייעת לתהליך של הפחתה במשקל מעצם היותה מוציאה אנרגיה. אבל למה אימון רצועות עוזר יותר ?ובכן, תחשבו על זה שבמקום " לשרוף " שעות בחדר כושר באימון שרובו נעשה בישיבה על מכשירים והמעבר ממכשיר למכשיר הוא איטי בשל זמן ההתאוששות. באימון רצועות האימון הוא דינמי המעבר מתרגיל לתרגיל הוא מהיר - אין צורך בזמן התאוששות גבוה מתרגיל לתרגיל. מכך שההוצאה האנרגטית הרבה יותר גבוהה והיתרון הנוסף לכך שההוצאה האנרגטית נעשית לא רק בזמן האימון עצמו אלא גם בזמן ההתאוששות שלאחר המאמץ! (דבר הנקרא גם EPOC, אפקט הבעירה המאוחרת, Exercise After-Burn) אפקט המגדיל את ההוצאה האנרגטית ב-10-15%. (EPOC) . משמעות הדבר היא כי הגוף ימשיך לשרוף קלוריות נוספות גם זמן ממושך לאחר האימון – ולהוביל לתוצאות טובות יותר בהיבט של הרזיה והפחתה באחוזי השומן.

 


 



| אימון TRX || מאמן TRX || מאמנת TRX |